یزدفردا: پویش بزرگ خاطره نگاری با عنوان « بر بال فرشته ها» ویژه دانشگاهیان سراسر کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا: احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری پویش بزرگ خاطره نگاری با عنوان « بر بال فرشته ها» ویژه دانشگاهیان سراسر کشور با همکاری این اداره کل خبر داد.

وی افزود: این پویش به منظور خاطره نگاری از سفر پیاده روی اربعین حسینی همزمان با این ایام برگزار می شود که دانشگاه میبد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان میزبان این پویش هستند.

عابدی گفت: جوایز بخش دانشجویی آن شامل نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال و سه اثر قابل تقدیر نیز هر کدام 5 میلیون ریال اهدا می شود.

وی ادامه داد: در بخش اساتید و کارمندان نیز نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال و سه اثر قابل تقدیر نیز هر کدام 5 میلیون ریال اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: دبیرخانه جهت ارسال آثار نیز دانشگاه میبد با پست الکترونیکی « cultural@meybod.ac.ir » یا شماره 09960182091 تماس حاصل نمایند.

وی گفت: زمان پایان ارسال آثار 30 مهرماه است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا