یزدفردا: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان یزد گفت: رمال و فالگیری که به بهانه دعانویسی و رفع مشکلات اقدام به اغفال افراد ساده لوح کرده بود دستگیر شد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ رضا زارع ارنانی گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که وی با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی کرده و باعث بروز مشکلات برای مراجعان و خانواده ها شده است.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال او به اداره پلیس گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به فریب و اغفال شهروندان به خصوص زنان به بهانه رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و... اعتراف کرد.
سرهنگ زارع ضمن اشاره به جمع آوری آلات و ادوات فالگیری و رمالی از خانه متهم و معرفی او به دادسرا افزود: افراد رمال و فالگیر هیچ مشکلی را از زندگی شهروندان حل نخواهند کرد بلکه باعث بروز صدمات و مشکلات جدید و جبران ناپذیری خواهند شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا