یزدفردا: برای اولین‌بار در استان یزد، کمپ بین‌المللی تمرینات شمشیربازی با حضور تیم ملی اصلی کشور عراق به میزبانی تیم‌ملی امید کشورمان با برگزاری تورنمنت بین اللمی در یزد به پایان رسید.

به گزارش یزدفردا: مسعود زارع مسئول روابط عمومی هیات شمشیر بازی استان یزد در این باره گفت: کمپ بین المللی تمرینات شمشیر بازی از روز پنجم شهریور ماه آغاز و تا امروز جمعه ۱۱ شهریور ماه ادامه داشت.

زارع در ادامه افزود: در قالب برگزاری این کمپ، یک تورنمنت با حضور دو تیم از کشور عراق، دو تیم از تیم‌ملی ایران و یک تیم منتخب از استان یزد با حضور ۲۴ شمشیرباز در سالن اختصاصی این هیات برگزار شد که در پایان این تورنمنت تیم ملی ایران الف که «شهریار گلزار» ملی پوش یزدی در قالب این تیم بر روی پیست رفت به مقام قهرمانی رسید و تیم های عراق و ایران ب به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

مسئول روابط عمومی هیات شمشیربازی استان یزد خاطرنشان کرد: پس از پایان رویداد بین المللی تیم ملی عراق به‌ همراه تیم ملی زیر 23 سال شمشیربازی کشورمان یزد را به مقصد اصفهان برای حضور در رقابت‌های جهانی اسلحه سابر که با حضور کشورهایی از ترکیه، عراق، گرجستان، پاکستان و کشورمان برگزار خواهد شد، ترک کردند.

زارع با بیان اینکه «شهریار گلزار فر» و «علیرضا خانی» دو شمشیر باز یزدی در ترکیب تیم‌ ملی کشورمان برای این مسابقات حضور دارند گفت: مربیگری این تیم نیز به عهده «مسعود فتوحی» دبیر هیات شمشیربازی استان یزد است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا