یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از دستگيری 4 سارق حرفه ای و کشف 58 فقره سرقت ساختمان های نيمه ساز در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان نيمه کاره در شهرستان يزد، بررسی موضوع و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهی استان یزد قرار گرفت. 

وی ادامه: کارآگاهان پليس آگاهی با بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند هويت سارقان و همدستان اعم ازمالخر و راننده را شناسايی کنند. 

بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس پس ازشناسایی محل اختفای سارقان و هماهنگی قضائی در چند عملیات جداگانه همگی سارقان را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهمان از سارقان سابقه دار میباشند، تصريح کرد: در تحقيقات به عمل آمده از 4 سارق دستگیر شده به 58 فقره سرقت ساختمان های نيمه کاره در شهرستان يزد اعتراف کردند. 

سردار بهدانی فرد در پايان ضمن اشاره به تشکيل پرونده و تحويل سارقان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: اماکن خصوصی و کارگاه های خود را به دوربين مداربسته و تجهيزات ايمنی پيشگيری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا