فرماندار بهاباد در جمع اعضای شورای اداری شهرستان علیرضا تیموری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم ضروری است گفت: باید ضمن پرهیز از بزرگ نمایی اقدامات، عملکرد واقعی دولت برای مردم بازگو شود.

به گزارش یزدفردا: نشست شورای اداری شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار و باحضور اعضای شورای اداری بامحوریت بزرگداشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت را فرصتی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت عنوان نمود و گفت: در اولین سال استقرار دولت سیزدهم هستیم؛ دولتی که برای مردم است، مخصوصاً اینکه وقت و زمان برای آن مهم نیست و خدمتگزار مردم است.

علیرضا تیموری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم ضروری است گفت: دین و انقلاب ما دشمنان داخلی و خارجی دارد که پیشرفت این کشور اسلامی را نمی خواهند و لذا تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی انجام می دهند تا اقدامات دولت دیده نشود؛ لذا باید ضمن پرهیز از بزرگ نمایی اقدامات، عملکرد واقعی دولت برای مردم بازگو شود.

وی در ادامه به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت پرداخت گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان، ساختمان مرکز سلامت شهدای جلگه، سالن ورزشی بانوان و ساختمان اداره ورزش و جوانان بهاباد، اورژانس جاده‌ای طریق الرضا(ع) در محور بهاباد ـ چادرملو، آسفالت جاده روستایی ببرئیه ـ پرکان، آسفالت جاده  روستایی عظیم آباد ـ تقی آباد، شبکه برق(رینگ) 20 کیلو ولت بهاباد ـ آسفیچ و پست برق فوق توزیع 132 کیلو ولت بهاباد، از برخی پروژه های قابل افتتاح است.

اقبال رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: مردم علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود دارد این انقلاب را همراهی کردند و لذا بیان عملکرد دولت برای مردم علاوه بر اینکه یک وظیفه قانونی است یک وظیفه انسانی می‌باشد.

در ادامه وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان و برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت توسط مسئولین مطرح شد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا