یزدفردا: شرکت واتساپ اعلام کرد که کاربران از امروز می‌توانند دوروز پس از ارسال پیام آن را حذف کنند.

به گزارش یزدفرداسخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران  به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

به گزارش سایت theverge، برای استفاده از ویژگی جدید حذف پیام‌ها پس از دو روز ابتدا باید پیامرسان خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کرده و سپس وارد گروه یا صفحه شخصی شده و بر روی پیام مورد نظر خود کلیک کنید بعد از آن روی گزینه حذف و حذف برای همه ضربه بزنید. به گفته این پیامرسان برای انجام قابلیت جدید باید تمام کاربران واتساپ را به روز رسانی کنند.

شایان ذکر است شرکت اپل هنوز این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه نکرده است. پیش بینی می‌شود قابلیت حذف پیام در طولانی مدت احتمالا با به روز رسانی سیستم عامل جدید محصولات اپل در پاییز منتشر شود. در حال حاضر، نسخه بتا iOS ۱۶ تنها چند دقیقه به کاربران فرصت می‌دهد تا پیام خود را حذف کنند.

به گزارش سایت gizchina، واتساپ همچنین در حال بررسی و توسعه  قابلیت مخفی کردن شماره‌ها است. به گفته پورتال WABetaInfo که معمولاً اطلاعات داخلی دقیقی را در مورد قابلیت‌های جدید واتساپ منتشر می‌کند، کاربران اندرویدی به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین و گروه‌ها مخفی کنند.

گفته شده این ویژگی به طور پیش فرض در واتساپ غیر فعال است، اما با به روزرسانی و فعال کردن قابلیت جدید در واتساپ کاربران نمی‌توانند به طور پیش فرض شماره افرادی که جدیدا به گروه می‌آیند را مشاهده کنند.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا