یزدفردا: نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال‌ساحلی با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد به اتمام رسید.

به گزارش یزدفردا: کسانی که ۱۵ سال پیش لیگ برتر فوتبال ساحلی را در کشورمان راه‌اندازی کردند، هرگز فکرش را هم نمی‌کردند که روزی تا پایان نیم فصل اول همین لیگ، رتبه‌های اول تا سوم در اختیار تیم‌های کویرنشین آن‌هم از یک استان باشند؛ اما آن رویا را یزدی‌ها در بیداری رقم زدند با تیم‌های مقاومت گلساپوش، چادرملو و صدرشیمی.

لیگ برتر فوتبال ساحلی در این فصل ۹ تیمی به هفته نهم خود رسید تا نیمی از دوره پانزدهم خود را طی کند؛ آن‌هم با انجام ۴ بازی حساس در شبی که مقاومت گلساپوش صدرنشین استراحت داشت و با خیال راحت به دنبال طرحی برای تی‌شرت مراسم قهرمانی خود در انتهای فصل است.

دلیل این همه خوش خیالی گلسا بجز پیروزی و کسب حداکثری امتیازات در تمامی بازی‌ها، در جای دیگری نیز باید جستجو کرد؛ جایی نظیر بوشهر و در پرافتخارترین باشگاه ساحلی ایران یعنی پارس جنوبی.

پارس جنوبی که به واسطه نتایج پرفراز و نشیبش هیچ نشانی از آن تیم مدعی ندارد، در ادامه این روند سینوسی به شاهین خزر رودسر بحران زده نه نگفت و در ضربات پنالتی ۴-۳ به شمال نشینان باخت تا گلسا در همین نیم فصل دو برابر رقیب سنتیشان امتیاز جمع کرده باشد.

همین امتیاز از دست رفته برای یاران مسلم مسیگر در تیم بوشهری گران تمام شد؛ چرا که دو تیم دیگر یزدی نیز نهایت استفاده را بردند و از پارس در پیج اول لیگ سبقت گرفتند.

چادرملو اردکان در خانه فرش حداد اصفهان نقش گل و پیروزی حک کرد و ۶-۵ به پیروزی رسید و صدرشیمی یزد هم با نتیجه ۴-۳ از سد سپاهان سمنان گذشت.

البته در دیگر بازی برگزار شده از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم دریانوردان بوشهر این بار ۵-۲ منطقه آزاد چابهار را برد تا در جدول یک قدم دیگر به رتبه چهارم و هم شهریش تیم پارس جنوبی نزدیک شود.

بلافاصله پس از پایان این هفته از رقابت‌ها عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ۲۲ بازیکن را برای برگزاری اردوی پنج روزه در تهران فراخواند تا فوتبال ساحلی حتی در نیم فصل خود تعطیل نباشد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا