معاون سياسي امنيتي استانداري يزد گفت:‌ آنچه امروز در دنيا اتفاق مي‌افتد، ناشي از نقش امام است.

محمد حسن خورشيدنام در همايشي كه به منظور هماهنگي لازم جهت برگزاري هرچه باشكوهتر مراسم سالگرد بنيانگذار جمهوري اسلامي برگزار شده بود، اظهار داشت: سوم خرداد سالگرد حماسه فتح خرمشهر از قطعه‌هاي درخشان اسلام و هويت اسلامي ايران است كه هيچ وقت از ذهن جوامع بشري حذف نخواهد شد.

وي با اشاره به نقش امام خميني در به وجود آمدن حماسه فتح خرمشهر تصريح كرد: اگر امام خميني(ره) نبود، رشد و بلوغ در روحيه ايثار و شهادت ملت ايران به آن حد نمي‌رسيد كه امكان خلق حماسه فتح خرمشهر به وجود آيد.

معاون سياسي امنيتي استانداري در پايان سخنانش ملت ايران و جهان بشريت را مديون به امام خميني(ره) دانست و گفت: اميدوارم كه وظيفه گذاشته شده به عهده ما در خط امام را به خوبي ايفا كنيم و در اجراي آن از هيچ كوششي دريغ ننماييم كه انشاءا... با توجه به برنامه‌ريزي‌اي كه در طول سال جهت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) صورت گرفته، اين بزرگداشت در كل كشور به صورت بسيار عميق و اثرگذار اجرا شود و از نقايص تهي باشد.

همچنين در ادامه مسئولين كميته‌هاي مختلف به بيان فعاليت‌هاي خود به منظور برگزاري هر چه باشكوهتر مراسم هفدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام پرداختند كه از جمله آن‌ها مي‌توان از سخنراني حجه‌الاسلام مجيد انصاري در 14 خردادماه در حظيره، پخش فيلم خورشيد در كليه اتوبوس‌هايي كه برنامه تصويري دارند و اتوبوسراني شهر يزد در روزهاي 14 و 15 خرداد، برگزاري مسابقه بزرگ امام شناسي از وصيت نامه امام و اجراي برنامه ويژه در منزل حضرت امام و تهيه بروشور نام برد

منبع :ايسنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا