یزدفردا: در این دوره از مسابقات ۳۴ شمشیرباز دختر از سراسر استان در رشته اسلحه اپه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نفرات برتر این رشته و همچنین نفرات اعزامی به این دوره مشخص شدند.

به گزارش یزدفردا: روابط عمومی هیات شمشیربازی استان یزد اعلام کرد: مسابقات قهرمانی استان بانوان در تک رشته اسلحه اپه برگزار شد، همچنین مسابقات انتخابی جهت اعزام به المپیاد استعداد برتر بانوان عصر روز گذشته در محل سالن اختصاصی این هیئت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳۴ شمشیرباز دختر از سراسر استان در رشته اسلحه اپه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نفرات برتر این رشته و همچنین نفرات اعزامی به این دوره از المپیاد که در اواخر مرداد ماه به میزبانی استان مازندران برگزار میشود مشخص شدند.

بدین تربیت و بر اساس این گزارش اسامی نفرات برتر به شرح زیر اعلام میشود:

در رده سنی بزرگسالان عطیه دستخوش صاحب عنوان اول شد، وحیده نادعلی به مقام دوم، منیره علویه و زهرا عیدی شاطر مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

و در رده سنی نونهالان محیا کارگر به عنوان نفر اول، ثمین محمود آبادی به عنوان نفر دوم، نازنین حیدری و زینب حسینی نسب مشترکا به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

همچنین ستاره زارع شاهی با مقام اول، سحرپورطهان با مقام دوم، ریحانه دستخوش و رقیه کارگر نیز با مقام سوم نفرات منتخب در رده سنی المپیاد شناخته شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا