یزدفردا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: این باشگاه در راستای فعالیت‌های اجتماعی توسط مجموعه شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد هشتم تیر ماه ۱۳۹۶ تأسیس شده است.

به گزارش یزدفردا: مهندس امیر شرافت اظهار داشت: هیئت مدیره مجموعه شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد از گذشته تاکنون در زمینه های مختلف در راستای رسالت اجتماعی خود سعی داشت در حد وسع و توان مالی در کارهای احداث مدرسه، احداث مجتمع فرهنگی رفاهی، مسجد و مراکز مذهبی به استان و مردم شریف آن کمک کند.

وی گفت: پنج سال پیش بود که مجموعه شهداب تصمیم گرفت در هشتم تیرماه به حیطه ورزش وارد شود و به یکی از مقوله‌های که متاسفانه در زمان کنونی آنچنان که باید و شاید در استان یزد بر خلاف استان‌های دیگر به آن توجه نشده است بپردازد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد تصریح کرد: ورزش می‌تواند تا حد زیادی نسبت به جلوگیری و پیشگیری از ناهنجاری ها و بیماری ها کمک کند ورود کرد.

مهندس شرافت افزود: در همین راستا باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به طور حرفه‌ای وارد عرصه ورزش شد و امروز در پنجمین سالگرد تاسیس خود، باشگاه شهداب جزئی از خانواده‌ها شده و مردم به شدت پیگیر باشگاه در عرصه حرفه‌ای و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تیم‌های باشگاه هستند.

مجموعه باشگاه شهداب یزد سعی نموده است با ایراد قرادادی بین اداره کل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه یزد تغییراتی ایجاد شد تا خوشبختانه استان یزد میزبان مسابقات آسیایی و کشوری باشد و در کنار آن زمین‌های تیم‌ والیبال ساحلی احداث شده است که در روزهای آینده میزبان مسابقات کشوری خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در پایان از مسئولان استان خواست تا به مقوله ورزش بیشتر اهمیت بدهند خوشبختانه ورزش در بین خانواده در حال جا افتادن است و می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح و درست اتفاقات خوب ادامه پیدا کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا