به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز و به منظور صرفه جویی در منابع آبی و در ادامه آبرسانی و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز، عملیات حفاری و لوله گذاری بطول ۱۴۲۰۰ متر اجرا گردید.

منصوری زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز با تاکید ب اهمیت صرفه جویی در مصرف آب گفت: یکی از راههای بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال، اجرای طرح های لوله گذاری جهت انتقال آب خام به شبکه فضای سبز و نیز آبیاری تحت فشار می باشد.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز گفت: در ادامه  عملیات حفاری و لوله گذاری های فضای سبز ، فضای سبز بلوار های آیت ا... محمد تقی بافقی، سید محمد کاظم یزدی، استقلال و جمهوری، و خیابان ایمان بطول ۱۳۲۰۰ متر با لوله های پلی اتیلن حفاری و لوله گذاری گردید که در این میان فضای سبز خیابان مهدی به طول مسیر ۱۰۰۰ متر نیز با لوله ۳۲ پلی اتیلن وبه سیستم بابلرمجهز گردید.

منصوری زاده بااشاره به انتقال آب خام به شبکه آبیاری فضای سبز خاطر نشان کرد: جهت تامین آب پروژه های فوق، از منابع آبی چاه بنیاد، چاه غدیر و مخازن میدان حج، دروازه قرآن، میدان کسنویه، بلوار جمهوری و میدان حضرت ابوالفضل (ع) استفاده شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا