یزدفردا: معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور: دغدغه اصلی کانون، آماده کردن شرایط بهتر از گذشته و جذب مخاطب است.

به گزارش یزدفردامروج در آیین تکریم و معارفه سیده علیه قوامی به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته خیلی از مخاطبان از فضای کانون دور شدند و نیاز است که مخاطبان مورد توجه ویژه قرار گیرند.

معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: باید از موجودیت کانون به منظور خدمات رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یکی از سازمان‌های موثر که ظرفیت بی‌بدیلی داردو تجربیات متراکم کانون در زمینه‌های مختلف و هوشمندی آحاد کانونی‌ها و منابع انسانی ممتاز رویکرد اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مروج ادامه داد: استان یزد در کشور جریان ساز و اثرگذار بوده است وفعالیت‌های کانون باید از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نشان می‌دهد که این ظرفیت باید حفظ و از آن نهایت استفاده شود.

وی، گفت: رویکرد کانون مرکز محوری است و ایجاد فضای فیزیکی جذاب و زیبا، نیروی انسانی ممتاز، فعالیت‌ها و تلاش‌ها و نظام برنامه ریزی از ابعاد رویکرد مرکز محور است.

در این مراسم از زحمات سید حسن پیغمبری، مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد تجلیل و سیده عالیه قوامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

هم اکنون ۱۴ هزار کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد عضویت دارند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا