یزدفردا: نمایش درخشان طارمی در پورتو باعث شد تا نشریه اوجوگو به تمجید از طارمی بپردازد و او را با هالک مقایسه کند.

به گزارش یزدفردا: شنبه شب در چارچوب هفته سی و دوم لیگ پرتغال، مهدی طارمی بار دیگر درخشان ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن 2 گل مقابل ویزلا به بهترین بازیکن زمین نام گیرد.

طارمی مورد تمجید همگان قرار گرفت و عکس او به جلد مطبوعات پرتغال بدل شد.

طارمی در این فصل در مجموع 45 بازی برای پورتو انجام داده و توانسته آمار خیره‌کننده 24 گل و 17 پاس گل را به ثبت رساند.

طارمی به چهارمین بازیکنی در 6 لیگ معتبر اروپا بدل شد که هم بیش از 20 گل در لیگ زده و هم اینکه بیش از 10 بار پاس گل داده است. او الان در کنار فوق‌ستاره‌هایی چون بنزما، صلاح و امباپه ایستاده و حالا در پورتو تاریخ‌ساز شده است.

اوجوگو در گزارش امروز خود به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را بهترین و موثرترین بازیکن سال‌های اخیر پورتو دانست.

آنا ماگالهائس، خبرنگار پورتو در گزارش خود نوشت: هیچ‌کس در پورتو در این‌ سال‌ها نتوانسته اینقدر موثر ظاهر شود. او یاد هالک را برای پورتو زنده کرد.

هالک برزیلی از سال 2008 تا سال 2013، 4 فصل برای پورتو بازی کرد و توانست آمار 169 بازی، 77 گل و 63 پاس گل را به ثبت رساند.

هالک در فصل 2010-2011 مهره اصلی پورتو در قهرمانی این تیم بود و توانست در 26 بازی در لیگ پرتغال آمار شگفت‌انگیز 23 گل و 16 پاس گل را به ثبت رساند. او فصل بعدی نیز یعنی فصل 2011-2012 درخشان ظاهر شد و توانست در 26 بازی ، 16 گل و 11 پاس گل را به ثمر رساند تا پورتو بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

اوجوگو نمایش این فصل طارمی را با نمایش شاهکار هالک مقایسه کرد و نوشت: سال‌ها بود کسی به این شکل برای پورتو ندرخشیده بود!

پورتو در آستانه قهرمانی در لیگ پرتغال قرار گرفته و تنها یک تساوی از 2 بازی باقی مانده می‌خواهد. پورتو که فصل پیش قهرمانی را به اسپورتینگ باخته بود، می‌تواند پس از یک سال وقفه دوباره قهرمان پرتغال نام گیرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا