یزدفردا: شرکت Mirror اولین آینه تناسب اندام را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد. پس از رونمایی از این محصول، چند برند محبوب دیگر مانند NordicTrack و Echelon نیز اقدام به طراحی و عرضه آینه‌های تناسب اندام نمودند. به زودی نیز یک آینه تناسب اندام جدید توسط شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش یزدفردااین آینه هوشمند ۱۴۹۵ دلاری از ژست‌ها و دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند. می‌تواند با انسان تعامل داشته باشد و می‌توان برنامه‌های تمرینی مختلفی روی آن تعریف کرد. طول این آینه ۱۰۹ سانتی متر و ضخامت آن ۳.۳ سانتی متر است. این آینه شامل یک دو شاخه در پشت، دو بلندگو در طرفین و چند دکمه کنترلی می‌باشد. تا زمانی که آینه روشن نشود، شبیه یک آینه معمولی به نظر می‌رسد. پس از روشن شدن، صفحه پنهان زیر آینه به یک صفحه نمایش واقعیت افزوده تبدیل می‌شود.

این آینه آمار تعداد حرکات انجام شده، تمرین‌هایی که باید انجام دهید و امتیازات شما را نشان می‌دهد. این صفحه نمایش لمسی نمی‌باشد. حسگر‌های حرکتی هوشمند آینه بیش از ۱۰۰۰ حرکت مختلف را تشخیص می‌دهند؛ حرکاتی مانند HIIT، قدرت، بوکس، کاردیو، یوگا و رقص. این سنسور‌ها همچنین تعداد دفعات، سرعت، ست‌ها و زمان را می‌شمارند. دستیار‌های داخلی این آینه هوشمند، کاربر را از حرکات اشتباه خود مطلع می‌کنند و حرکت صحیح را به او می‌آموزند.

این آینه نمی‌تواند تمام ژست‌ها را به درستی تشخیص دهد. ژست‌های مشخصی از قبل روی آن تعریف شده اند که توسط آینه به طور صحیح تشخیص داده می‌شوند. می‌توان از این محصول به عنوان یک مربی یا ایجاد کننده برنامه تمرینی استفاده کرد. کاربران می‌توانند حرکات خاصی را از کتابخانه Fit انتخاب کرده و زمان و تعداد تکرار‌های هر حرکت را تعریف کنند. این کار به بهبود تمرینات و رسیدن به اهداف ورزشکاران کمک می‌کند. این آینه برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. در حالی که برای کاربران با تجربه تر ممکن است کمی آزار دهنده به نظر برسد. مانند سایر محصولات مشابه، آینه تناسب اندام Fiture نیاز به عضویت ماهانه ۳۹ دلاری دارد. این محصول در پنج رنگ مشکی، طوسی، آبی، طلایی و خاکستری ارائه شده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا