مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد؛ این شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بوده است.

حجت الاسلام هادی عامری اظهارداشت : پنجم اردیبهشت، سالروز واقعه صحرای طبس یکی از مهمترین امداد‌های غیبی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که تبیین صحیح شکست مفتضحانه آمریکا در آن، نقش بازدارندگی ایمنی و دفاعی دارد.

وی افزود : حادثه صحرای طبس یک برگ در برگ‌های خفت بار نظام سلطه به ثبت رساند و برگ زرینی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه در این حادثه امدادهای غیبی و الهی به کمک مردم رسیدند تصریح کرد: همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا دشمن شماره یک ملت‌ها و عموماً ایران اسلامی است و هر چه فریاد دارید باید بر سر آمریکا بزنید و تمام شرارت‌های عالم زیر سر آمریکا است.

این مقام مسئول  بیان داشت : واقعه طبس در پنجم اردیبهشت بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 به وقوع پیوست و آمریکا به دنبال جنگ نظامی بود تا شکست را در تهران جبران کنند.

حجت الاسلام عامری اضافه نمود : آ‌ن‌ها به دنبال نجات نیروها و کارگزاران خود بودند و مانور پنجه عقاب را به وجود آوردند اما شن‌ها مامور خدا بودند و آن‌ها با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد : معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد؛ این شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد افزود : در طول تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده است و استکبار جهانی بداند هر چه دشمنی کند این ملت ایران و رهبری همچون نهضت امام حسین(ع) به راه خود ادامه می‌دهند و تا خودسازی و تمدن سازی و تحویل این تمدن نوین اسلام به امام زمان(عج) به مسیر خود ادامه خواهند داد.

وی درادامه یاد و خاطره شهادت اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد شهید محمد منتظر قائم را گرامی داشت و افزود : این شهید والامقام انقلاب اسلامی به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ الگویی معنوی، علمی برای مبارزه با نفوذ و نفاق است.

وی افزود: شهید منتظرقائم همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) بود و اطلاعیه‌ها و بیانیه های امام راحل را با دقت مطالعه کرده و آنها را در میان مردم توزیع می کرد.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا