یزدفردا: با حضور امام جمعه رستاق، فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی در ستاد دیه استان یزد، آیین آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت هیأت عشاق‌الحسن رستاق و به نیابت از شهید امیرحسین قربانی از شهدای پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: با حضور امام جمعه رستاق، فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی در ستاد دیه استان یزد، آیین آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت هیأت عشاق‌الحسن رستاق و به نیابت از شهید امیرحسین قربانی از شهدای پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین برگزار شد.

مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق در این مراسم با بیان مطالبی درخصوص آثار و برکات و ضرورت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از بانیان این حرکت خوب قدردانی و تشکر کرد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم شهدا ما را مورد شفاعت خود قرار دهند؛ افزود: انشاالله شهدا کمک کنند در راستای کمک به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و پایدار باشیم.

ردائی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های هیئت عشاق‌الحسن رستاق و خدمات ستاد دیه استان، به حدیثی از ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: مروت و جوانمردی در سایه دینداری حرکت می‌کند و پیش‌نیاز مروت و جوانمردی، مردم‌داری است و قطعاً کسانی که در راستای آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد تلاش می‌کنند؛ جزو جوانمردان و انسانهای بامروت هستند.

ردائی همچنین از برگزاری جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان اشکذر خبر داد و با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: در این شرایط بد اقتصادی که چند سالی است مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، امیدواریم خیّران و نیکوکاران به میدان بیایند و دست‌گیر نیازمندان شوند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا