نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی: مسئولان باید در راستای بهبود وضعیت معیشت که در نوک تحریم‌های ظالمانه غرب است، تلاش کنند.

به گزارش یزدفردامحمدرضا دشتی اردکانی گفت: از دولت سیزدهم و تیم مذاکره‌کننده و کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی به دلیل تعیین خطوط قرمز مذاکرات بر اساس نظر ولی امر مسلمین و قانون راهبردی مجلس و همچنین خنثی سازی شرطی کردن اقتصاد با سرنوشت برجام بر اساس توسعه روابط اقتصادی با کشور‌های همسایه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: دولت صادقانه به مجلس گزارش داده و به سوالات نمایندگان پاسخ داد، ولی باز هم به دولت محترم و تیم مذاکره‌کننده تاکید می‌کنم حمایت مجلس از شما در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و قانون راهبردی مجلس شورای اسلامی و خطوط قرمز تیم هسته‌ای و شورای عالی امنیت ملی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نوک پیکان تحریم‌های ظالمانه غرب به سوی معیشت و سفره مردم است، تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان است و آیندگان در این باره ما را قضاوت خواهند کرد.

دشتی اردکانی با تقدیر از ستاد ملی سفر‌های نوروز به دلیل مدیریت سفر‌ها در این ایام اظهار داشت: یک عامل، همواره تلخ کننده این ایام بوده و آن تصادفات جاده‌ای است که در نوروز امسال قریب به ۷۵۰ کشته و بالغ بر ۸ هزار مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: جای سوال و تأمل است که تا کی این روند ادامه خواهد داشت و تا چه زمانی دولت‌ها یکی پس از دیگری بیایند و بروند و هنوز تولیدات خودرو‌های ایرانی فاقد ایمنی و کیفیت باشند؟ تا کی خانواده‌های ما داغدار عزیزانشان شوند و شاهد این باشیم که تعداد کثیری از جاده‌های مواصلاتی کشور فاقد ایمنی لازم باشند؟

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به آثار روند توسعه ناهمگون این شهرستان، بر لزوم تسریع در تکمیل باند دوم محور خرانق به رباط پشت بادام به عنوان یک محور حادثه خیز تأکید کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا