مدیر کل مسکن و شهرسازی استان یزد: ۲۰۰ واحد درشهرستان یزد و ۱۳۰ واحد درشهرستان مهریز تا یکماه دیگر به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش یزدفردایادگاری در نشست شورای مسکن استان یزد گفت: در حال حاضر این واحد‌های مسکونی در حال تکمیل شدن هستند و تا یک ماه آینده به صاحبان آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین افزود: کار آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این واحد‌ها نیز با مشارکت شهرداری و مسکن و شهرسازی در حال انجام شدن است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان یزد همچنین با اشاره به مصوبات  این شورا گفت: بر اساس این مصوبات مقرر شد بانک مسکن با توجه به افزایش سقف تسهیلات مسکن به سقف ۳۵۰ میلیون تومان در قالب متمم پرداخت تسهیلات گذشته مسکن را افزایش دهد.

یادگاری همچنین تامین زمین ویژه ساخت مسکن را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد.

استاندار یزد در این نشست با اشاره به تاخیر برخی از دستگاه‌ها برای صدور پروانه ساخت واحد‌های مسکونی گفت: ما در قبال دولت و مردم مسئولیم و نباید به بهانه‌های واهی در  ساخت مسکن مردم وقفه‌ای ایجاد کنیم.

فاطمی با تاکید بر تسریع در ساخت واحد‌های مسکونی از شهرداری‌ها و بانک‌ها خواست تا با صدور پروانه و پرداخت زود‌تر تسهیلات در افزایش روند ساخت مسکن در استان همراه وهمکار باشند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا