یزدفردا :اعظم خان آبادی گفت: همایش دانشجویی گام دهم با حضور نمایندگان نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری در روز شنبه نهم خردادماه ساعت 17 در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد به صورت مناظره برگزار می گردد.
دبیراجرایی همایش دانشجویی گام دهم در نشست خبری افزود: در این همایش، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص سوالات مطرح شده به بحث و گفتگو و مناظره می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نشست انتخاباتی، ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان و همچنین شفاف سازی مواضع و دیدگاههای نامزدهای دهمین دوره انتخابات است.
خان آبادی با ارسال درخواست کتبی به ستادهای استانی تصریح کرد: بنا به نظر هر ستاد، یک فرد بعنوان نماینده به صورت رسمی به دبیرخانه معرفی گردیده است که به بحث و دفاع از نامزد انتخاباتی خود می پردازند.
وی گفت: محور اصلی برنامه نشست مناظره نمایندگان حول سوالات طرح شده است که در یک مناظره مستقیم و رودرو نمایندگان چهار کاندیدای ریاست جمهوری دهم دیدگاههای خود را بیان می کنند.
همایشدانشجویی گام دهم با حضور نمایندگان نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری در روز شنبه نهم خردادماه ساعت 17 در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد با حضور دانشجویان دانشگاههای سراسری، پیام نور و آزاد اسلامی استان یزد برگزار می گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا