به گزارش یزدفردا:

پلمب مهمانپذیر متخلف در یزد

ماموران اداره اماکن عمومی استان یزد یک مهمانسراي متخلف را به علت اختفاء سارق متواري پلمب کردند.

سرهنگ "رضا زارع ارنانی" رئیس اداره اماکن عمومی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به دستگیری سارق متواری در یکی از مهمانپذیر های شهرستان یزد توسط ماموران کلانتری 11، با هماهنگي مرجع قضائي ماموران اداره اماکن عمومی استان از اين مهمانسرا بازديد کردند.

وي افزود: در بازدید از این مهمانسرا تخلفات صنفي متعدد مشاهده و با دستور قضائي پلمب و متصدي آنان براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان با تأکید بر استمرار برخورد با واحدهای صنفی متخلف خاطر نشان کرد : تلفن 110 در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش هاي مردمي می باشد.

کشف 4 کیلوتریاک و دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اردکان

فرمانده انتظامي اردکان، از دستگیری توزیع کننده موادمخدر و کشف 4 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "اکبر شفیعی" در بيان جزئيات اين خبر گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با تهيه و توزيع مواد مخدر، از فعالیت توزیع کننده مواد مخدر که به صورت گسترده در شهرستان های میبد و اردکان فعالیت می کرد، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران طی تحقیقات تخصصی متهم مورد نظر و مخفیگاهش را شناسایی که مشخص شد وی به صورت خانوادگی اقدام به فروش موادمخدر و توزیع آن در بین جوانان می کند.

نظری فرد خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله تیمی از مأموران یگان امداد به مخفیگاه متهم اعزام که با انجام عملیاتی هدفمند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 4 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و همچنین آلات و ادوات تهیه و توزیع موادمخدرکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان با قدردانی از تلاش مأموران در انجام موفقیت آمیز این عملیات پلیسی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکيل پرونده مقدماتی، برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

کشف موتورسيکلت قاچاق در یزد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 3 ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا برزگر" بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان درپی دریافت خبری از وجود یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از محلات شهرستان یزد مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی های به عمل آمده و هماهنگی با مقام قضائی یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی را که در یک منزل مسکونی مخفی سازی شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با اشاره به اينکه کارشناسان مربوطه ارزش موتورسيکلت کشف شده را 3 ميليارد ريال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این خصوص مالک موتورسیکلت نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

كشف 12 فقره سرقت خودرو در يزد

رئيس پليس اگاهي استان يزد ازدستگيري 9 نفر سارق سابقه داركه اقدام به سرقت 12 دستگاه خودرو سواري در شهر يزد كرده بودند، خبرداد.

سرهنگ "محمدرضا حناساب" در تکميل اين خبر بيان داشت: درپي سرقت چند دستگاه خودروي سواری درسطح شهریزد، پيگيري موضوع به صورت ويژه دردستور کارکارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت خودرو پليس آگاهي قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي صحنه وقوع جرم واقدامات فني، علمي و پليسي 9 نفرمتهم را شناسايي و درچند عمليات غافلگيرانه وضربتي آنها را درمخفيگاهشان دستگيرکردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد تصريح کرد: متهمان دربازجويي هاي فني پليس به 12 فقره سرقت انواع خودرودرسطح استان يزد اعتراف، وهمچنین تعداد 12 دستگاه انواع خودروسواری سرقتی ازمتهمان دستگیر شده كشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس ازتشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند ادامه داد: ازشهروندان خواست: حتي الامکان خودروي خود را به تجهيزات ضد سرقت ازقبيل: دزدگير، سوئيج مخفي، قفل پدال و قفل فرمان مجهز نموده تا مورد دستبرد سارقان قرارنگيرند.

کشف بنز قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی یک خودروی "مرسدس بنز" قاچاق به ارزش 27 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ"منوچهر نصیری" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد حین کنترل محورکرمان - یزد به یک دستگاه خودرو "مرسدس بنز" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و بررسی مدارک خودرو، متوجه قاچاق و جعلی بودن مدارک آن شدند، که در این راستا راننده و سرنشین آن دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ارزش ریالی این خودرو توسط کارشناسان مربوطه27 میلیارد ریال برآورد شده و متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پلیس با هر نوع قاچاق به صورت قاطعانه برخورد و به قاچاقچیان اجازه فعالیت نمی دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا