به گزارش یزدفردا:

کشف 77کیلو تریاک و حشیش در یزد

ماموران مبارزه با موادمخدر استان یزد در بازرسی از یک دستگاه پژو "405" 77کیلو تریاک و حشیش کشف کردند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرمان- یزد ، به یک دستگاه پژو "405"مشکوک شدند و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

بهدانی فرد افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 39کیلو تریاک و 38 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه متهم این پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس استان قراردارد.

کشف موتورسيکلت هاي سرقتي توسط يگان امداد يزد

فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: ماموران گشت يگان امداد، 3 دستگاه موتورسيکلت سرقتي را کشف کردند.

سرهنگ "سعيد زينلي" گفت: در پي گشت زني هدفمند ماموران يگان امداد يزد در سطح شهر 3 دستگاه موتورسيکلت بلاصاحب مشاهده شد.

وي افزود: ماموران پس از اخذ استعلام از مرکز فوريت هاي پليسي، متوجه شدند اين وسايل نقليه سرقتي است که موتورسيکلت ها را به اداره پليس، انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد با بيان اينکه دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار دارد افزود: شهروندان وسايل نقليه موتوري خود را به قفل و زنجير مطمئن، تجهيز کنند.

دستبند پلیس بر دستان خرده فروشان مواد مخدر در اردکان

جانشین فرماندهی انتظامي اردکان، از برخورد قاطع ماموران انتظامی با خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مجتبی نظری فرد" اظهار داشت: با توجه به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی و همیشگی پلیس و از مطالبات بحق مردم است، لذا پس از هماهنگی قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز توسط ماموران یگان امداد این شهرستان به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: در طول اجراي اين طرح که به صورت منسجم و در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، 6 خرده فروش مواد مخدر دستگير و در بازرسي از آنها مقادیری انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ترازوي توزين مواد مخدر كشف شد.

سرهنگ نظری فرد در ادامه تصریح کرد: در نتیجه اجرای طرح نیز 3 دستگاه موتورسيکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان موادمخدر توقيف و همچنین تعداد13 معتاد متجاهر نیز در این راستا جمع آوری که به همراه پرونده های متشکله تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی اردکان در پایان بیان داشت: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم خواهد يافت و همكاري خوب مردم نيز همواره پليس را در اجراي موفقيت آميز اين طرح ها مساعدت می كند.

توقیف کمپرسی با بیش از 156 کیلو تریاک در خاتم

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 156 کیلو تریاک در شهرستان خاتم خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: مأموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء شهرستان خاتم حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کمپرسی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 156 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس می باشد، گفت: علاوه‌ بر برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، مبارزه جدی با خرده‌فروشان در کانون‌های جرم و نقاط آلوده نیز به‌طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

4 املاکی متخلف در یزد پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد گفت: 4 املاکی متخلف در شهر یزد پلمب شد.

سرهنگ "رضا زارع ارنانی" با اعلام اين خبر اظهار کرد: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر تخلفات چند املاکی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی متوجه شدند این املاکی ها با تنظيم قولنامه هاي صوري مدارک اقامت و سکونت دائم براي افراد غیربومی جهت ارائه به مرکز تعويض پلاک و دریافت پلاک شهر یزد تهيه و در اختيار آنان قرار مي دهند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی هر 4 املاکی متخلف را پلمب و مالکان آن را پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قانونی کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا