فرمانده انتظامی استان يزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار، 300 میلیارد ریال انواع ابزارآلات احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهارداشت: در راستای برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری ابزارآلات مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات میدانی، مكان دقيق این انبار را در شهر یزد شناسايي و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده 14 هزار و 678 قلم انواع ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی احتکار شده شامل؛ "جعبه ابزار، دستگاه جوش، دريل، اينورتر، جک روغنی، پروفيل بر، اتو لوله، اره موتوری، سم پاش، ژنراتور، کمپرس" و.... کشف شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالاهای احتکاری کشف شده را 300 میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه برخورد با احتکار در دستور کار دائمی پلیس قرار دارد تصریح کرد: پلیس برابر وظیفه قانونی خود، با کسانی که دست به احتکار بزنند و بخواهند در وضعیت بازار خلل ایجاد کنند برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا