به گزارش یزدفردا:

دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت در يزد

رئيس پليس آگاهي استان يزد ازدستگيري 4 سارق و اعتراف به 10 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان يزد خبرداد.

سرهنگ" محمدرضا حناساب" اظهار داشت: در پي اعلام خبر چند فقره سرقت موتورسیکلت درشهرستان یزد، موضوع به صورت در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: سرانجام كارآگاهان پليس آگاهي، با تلاش هاي شبانه روزي و عمليات هاي جداگانه، موفق به شناسايي و دستگيري 4 سارق سابقه دار شدند.

حناساب بيان داشت: سارقان دربازجويي هاي تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي و مشاهده مستندات قانوني، به 10 فقره سرقت موتورسیکلت درشهرستان یزد اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان یزد در پايان افزود: متهمان دستگير شده دراين عمليات پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

دستگیری سارقان داخل خودرو در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان يزد از دستگيري 7 سارق حرفه اي كه اقدام به سرقت محتويات داخل خودرو دریزد مي كردند خبرداد.

سرهنگ"منوچهر نصیری" اظهار داشت: درپي اعلام خبر چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو در یزد، شناسايي و دستگيري عوامل سرقت بصورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با اقدامات اطلاعاتي هويت هفت سارق را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي طي عمليات غافلگیرانه هر 7 متهم را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: متهمان در تحقيقات پليس به 12 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح استان یزد اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

در پایان وی توصیه کرد: خودروي خود را به سيستم هاي پيشگيري ازسرقت مانند دزدگير، سوئيچ مخفي و ... مجهزكنيد، وسايل شخصي(کيف،اسناد،مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ويژه درمعرض ديد نگذاريد.

کشف 18 دستگاه ماینر قاچاق در یزد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان يزد از کشف 18 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق خبر داد.
سرهنگ "غلامرضا برزگر" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، 18 دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می کرد، کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با بیان اینکه ماینرها تحویل مراجع قانونی شد، گفت: متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.

دستگیری سارق کبوترهای زینتی در بهاباد

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از دستگيري سارق كبوتر های زینتی و كشف 40 قطعه كبوتر سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

سرگرد حبيب عباسي در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر سرقت كبوتر از شهروندان در اين شهرستان، سریعا موضوع در دستور كار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد افزود: در اين راستا ماموران كلانتري 11 شهرستان بهاباد با يك سري اقدامات اطلاعاتي اقدام به شناسايي سارق کردند.

وي تصريح كرد: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضايي متهم را در يک عمليات ضربتي دستگير و در بازرسي از محل سكونت وي 40 قطعه كبوتر زينتي كشف كردند.

عباسي لظهار کرد: پس از تشكيل پرونده، متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از شهروندان خواست: همواره هشدارهاي پليس را در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت مورد توجه و استفاده قرار داده و هرگونه مورد مشكوكي را در كوتاهترين زمان ممكن از طريق سامانه تلفني 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی توسط یگان امداد

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از کشف 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران یگان امداد در یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ "سعید زینلی" گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد، اقدامات ویژه ای در بهمن ماه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران یگان با تلاش گسترده و گشت زنی های هدفمند در خیابان های شهر یزد 10 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو سرقتی را شناسایی و کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی یگان امداد در ماه گذشته 21 سارق را نیز دستگیر کردند افزود: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

تریلی حامل محموله گازوئیل قاچاق متوقف شد

فرمانده انتظامی استان يزد از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد کنترل کامیون های نفتکش را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محور "یزد-مهریز" یک دستگاه تریلی نفتکش "ولوو" را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند و 29 لیتر گازوئیل قاچاق فاقد اسناد و مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از شهرهای غربی به "زاهدان" را داشت دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کرده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا