از چهار سال پيش كه هفده هجده ميليون نفر از مردم توانستند در ميان گرد و غبار آنروز او را بشناسند و سكان هدايت كشور را به دستانش بسپارند خيلي چيزها تغيير كرده است. عده اي مثل من از انتخاب درخشانشان در سال 84 خرسندند و مصممتر از آن زمان براي تكرار اين انتخاب لحظه شماري ميكنند.
نوشتن درباره مردي كه از چهار سال پيش سكاندار مديريت اجرايي كشور شده كار خيلي سختي است. شخصيت و عملكرد اين مرد به گونه اي بوده كه اگر سعي كني درباره اش حرف نزني و ننويسي به خودت / او و ... ظلم كرده اي و وقتي كه ميخواهي دست بكار شوي مي بيني كه از اداي حق مطلب عاجزي. اما چه مي شود كرد وقتي توصيه كرده اند كه : آب دريا را اگر نتوان كشيد هم به قدر تشنگي بايد چشيد

شايد بعضي ها اين نوشته را حمل بر تملق يا مسائل ديگر كنند ، اما حقيقت اين است كه نويسنده اين سطور هيچ بهره ويژه اي از طرف دولت نهم دريافت نكرده مگر همانهايي كه آحاد جامعه حلاوت آنرا چشيده اند.

منصف ترها مي دانند كه منظور من و منظور ساير دوستداران اين مرد از اين حلاوت و بهره / سيب زميني و سهام عدالت و ... نيست. صحبت از حس زيبايي است كه ديدن پايمردي و تلاشهاي يك مرد براي تحقق عدالت و ديگر آرمانهاي والاي ديني و انساني براي انسان به ارمغان مي آورد. صحبت از نظاره مردي است كه با پشتيباني رهبري عزيز و ملتي شريف در مقابل دنياي كفر و نفاق قد برافراشته و نقاب از چهره كريه آنان برانداخته است. در اين وانفسا كه براي ديدن انسانهايي كه فارق از حب مال و منال و مقام بايد چراغ در دست گرد شهرها چرخيد رويت مردي همچون احمدي نژاد حس خوبي به انسان مي دهد.


از چهار سال پيش كه هفده هجده ميليون نفر از مردم توانستند در ميان گرد و غبار آنروز او را بشناسند و سكان هدايت كشور را به دستانش بسپارند خيلي چيزها تغيير كرده است. عده اي مثل من از انتخاب درخشانشان در سال 84 خرسندند و مصممتر از آن زمان براي تكرار اين انتخاب لحظه شماري ميكنند. بعضيها شايد از روي آرمانگرايي شان (كه اتفاقا چيز خوبي هم هست) احساس ميكنند كه آنچه رخ داده با آنچه در نظرشان بوده فاصله دارد كه بايد توجه آنها را به راه دشواري كه پيموده شده جلب كرد. منطق حكم مي كند كه لااقل عده اي از آنها كه گرد و غبار چهار سال پيش انتخاب را برايشان دشوار كرده بود اينبار راحتتر راهشان را پيدا كنند هر چند كه امسال هم بد اخلاقها بيكار ننشسته اند. نمي خواهم و نمي توانم ادعا كنم كه در كار اين دولت هيچ نقطه ضعفي نبوده اما خوب مي دانم كه ميزان تواني كه احمدي نژاد براي تحقق آرمانها بكار گرفته و ميزان آرمانهايي كه محقق شده بي بديل است.

بر ماست كه نه براي خوشايند احمدي نژاد (كه ثابت كرده با اين ادبيات بيگانه است) بلكه براي اداي تكليفمان هوشيار باشيم و در آبهاي گل آلود صيد صيادان نشويم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا