یزدفردا :تلفن های ستاد مرکزی انتخاباتی مهدی کروبی وهمچنین ستاد مرکزی بانوان مهدی کروبی در یزد  بنا بر اعلام مخابرات این شهرستان به مدت 72 ساعت جهت کابل برگردان قطع خواهد شد .

به گزارش خبرنگاریزدفردا به نقل از منابع نزدیک به ستادکروبی  :با توجه به برنام ریزی مخابرات شهرستان یزد  تلفنهای منطقه سمت راست بلوار شهید صدوقی یزد به مدت 72 ساعت که از  فردا صبح آغاز خواهد شد جهت کابل برگزدان قطع خواهد شد .

این منبع آگاه به خبرنگار یزدفردا گفت "با توجه به قرار گرفتن ستاد مرکزی  و همچنین ستاد بانوان استان یزد مهدی کروبی در این منطقه  مشکل قطع ارتباط تلفن این ستادها به مدت هفتاد و دو ساعت  باعث به هم ریختگی و به هم خوردن برنامه های ستاد انتخاباتی این نامزد در استان خواهد شد .و البته تماسهایی با مسئولین مخابرات استان گرفته شده است و امیدواریم که مخابرات استان به صورت ویژه موضوع را بررسی نموده و شاهد عدم قطع تلفن های این ستاد باشیم .

وی در ادامه افزود :با توجه به برنامه های این دوره از انتخابات که حجم وسیعی از تبلیغات با اتکاء به تکنولژی های نوین ارتباطی صورت می گیرد قطع تلفن  ستاد انتخاباتی به منزله تعطیلی کامل ستاد های خواهد بود .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا