"محمد دهشیری" سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت گفت: همدلی و همراهی و همفکری رمز توسعه این شهرستان است و در این راستا نیازمند یاری دوستداران عمران و آبادی تفت از هر جناح و تفکر هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در مراسم معارفه خود در این سمت گفت: فرصت خدمت گذاری به مردم کوتاه است و قدر این فرصت را باید دانست و با برنامه‌ریزی مناسب بر اساس شرایط و امکانات از آن به بهترین نحو استفاده نمود.
سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: در طول سالیان گذشته خدمات ارزنده‌ای توسط مسئولان گذشته شهرستان صورت گرفته و با برنامه‌ریزی مناسب این مسیر ادامه یابد.
دهشیری به معرفی بیشتر شهرستان تفت پرداخت و گفت: شهرستان تفت از بعد اجتماعی دارای مردمانی نجیب، متدین، شریف و فرهنگی است و این مردم به ولایت و امام حسین (ع) عشق می‌ورزند و این عشق و علاقه این شهرستان را به حسینیه استان یزد تبدیل نموده است.
 وی ادامه داد: در بعد جغرافیایی با پهنه گسترده و متنوعی در این شهرستان روبرو هستیم و برای هر تنوع نیازمند برنامه‌ریزی خاص هستیم تا فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو مدیریت شود و توسعه و رشد متوازنی در این شهرستان رخ دهد.
دهشیری تصریح نمود: موانع و مشکلات کشوری و شهرستانی پیش روی توسعه شهرستان تفت وجود دارد و باید با نگاه آمایش سرزمینی و تهیه پیوست های فرهنگی و زیست‌محیطی برای موضوعات مختلف، توسعه پایدار و بلندمدت در این شهرستان عملیاتی شود.
وی همدلی، همراهی و همکاری را رمز موفقیت، تحقق برنامه‌ها و رشد و توسعه شهرستان تفت دانست و گفت: نیاز است تمامی دوستداران عمران و آبادی شهرستان از هر جناح، تفکر و حزب چه مقیم در این شهرستان و چه غیرمقیم، مدیران و مسئولان را برای تحقق توسعه شهرستانی که دوستدار آن هستند یاری نمایند.
سرپرست جدید فرمانداری تفت اظهار داشت: داشتن طرح و برنامه، استفاده از رهنمودهای ائمه جمعه و جماعات، پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، همکاری کادر فرمانداری، بخشداری‌ها، دهیاری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولان ادارات و نگاه ویژه مسئولان استانی به شهرستان تفت مسیر توسعه شهرستان را هموار خواهد نمود.
دهشیری در پایان تصریح نمود: در ابتدای گام دوم انقلاب و در مسیر تمدن سازی فرصت کوتاهی برای نقش‌آفرینی به بنده و سایر مدیران شهرستان داده‌شده و خط قرمز میان مدیران و مردم خدمت صادقانه است که با انجام آن دلگرمی مردم به‌نظام و دولت بیشتر خواهد شد.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا