دکتر محمود احمدي نژاد پس از افتتاح نخستين کارخانه توليد ورق فولادي خاورميانه در اهواز اظهار داشت: اين کارخانه داراي فناوري پيشرفته است که به همت متخصصان کشورمان در مدت کوتاهي به بهره برداري مي رسد.
رئيس جمهوري افتتاح کارخانه توليد ورق فولادي در اهواز را تکميل حلقه توليد فولاد در کشور دانست و گفت: کارهاي انجام شده در 4 سال اخير يک انقلاب در صنعت فولاد بود.
وي تأکيد کرد: فعاليت ها در بخش هاي مختلف بايد با سرعت ادامه يابد. کارهاي بزرگي که در زمان کوتاه صورت گرفته است، به رشد و تعالي ايران کمک خواهد کرد.
رئيس جمهوري شکوفايي استعدادها و توانمندي متخصصان داخلي را خاطرنشان کرد و گفت: افتتاح کارخانه فولاداکسين خوزستان نياز صنعت به ورق فولاد را تامين مي کند. اين کارخانه نخستين توليد کننده ورق هاي عريض فولادي در خاورميانه و داراي فناوري پيشرفته است که به همت متخصصان داخلي ساخته شده است.
احمدي نژاد با تقدير از همه دست اندرکاران و تلاشگران عرصه فولاد کشور، بوسه زدن بر کارگران و تلاش گران در عرصه هاي مختلف از جمله صنعت فولاد را از افتخارات خود برشمرد.
رئيس جمهوري که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر به اين شهر سفر کرده بود پس از افتتاح نخستين کارخانه توليد ورق فولادي خاورميانه در اهواز به تهران بازگشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا