غلامحسين الهام سخنگوي دولت در حاشيه جلسه هيأت دولت در استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به ديدار رئيس جمهور با مرحوم آيت الله بهجت كه در سال 84 انجام شده بود گفت: در اين ديدار كه مدت زيادي هم به طول انجاميد از سوي آيت الله بهجت صحبت‌هاي بسيار راهگشايي مطرح شد.
وي افزود: مهمترين دعايي كه ايشان براي احمدي نژاد كردند اين بود كه خداوند بر حسن حال شما بيفزايد و ايشان را ارشاد كردند كه خداوند را هميشه ناظر و شاهد بدانيد چرا كه شاهد خود حاكم است و هيچ چيزي از خداوند پنهان نيست.
وي افزود: نكته‌اي كه مورد توجه همه است اين بود كه از خداوند بخواهيد تا ما را هلاك نكند چرا كه آن فردي كه اهلاك كند خداوند او را هلاك مي‌كند و بايد مراقب باشيم به كسي كه استحقاق ندارد چيزي را نسبت ندهيم و عملي را انجام ندهيم و اگر انسان كسي را هلاك كند او را هلاك خواهد كرد.
سخنگوي دولت در ادامه اظهار داشت: مرحوم آيت الله بهجت تحليلي را در خصوص بحث هاي سياسي و استعمار انگليس مطرح كردند و ترفدهاي استعماري و استكباري را بيان كردند و از آن جلسه سازمان ملل احمدي نژاد كه اولين جلسه بود به اعتلاي نام اسلام و امام زمان ياد كردند و از آن ابراز خرسندي داشتند.
الهام در پايان اظهار داشت: رئيس جمهور حداقل سه بار با مرحوم آيت‌الله بهجت ديدار داشته است كه آخرين اين ديدار در سال 1386 بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا