همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره "سلام الله علیها" سیزدهمین دوره همایش‌های ادبی یاس مهربان با حضور تنی چند از شعرای نام‌آشنای کشور و برگزیدگان استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: علیرضا احرامیان پور در این باره گفت: در همایش سیزدهم به خاطر محدودیت‌های ناشی از کرونا ناچار بودیم از مهمان‌های کمتری از خارج از استان بهره ببریم لذا دبیرخانه همایش فقط چهار مهمان خواهد داشت و بقیه شاعران از داخل استان شعرخوانی خواهند کرد.

رییس انحمن ادبی جیحون با بیان اینکه خوشبختانه مراسم امسال به میزبانی آستان مطهر "سیدجعفر محمد" برگزار می‌شود افزود: اطمینان دارم معنویت حاکم بر زیارتگاه این یادگار خاندان امامت و ولایت، شور و حال خاصی به مراسم امسال خواهد بخشید.

دبیر اجرایی این همایش همچنین یادآور شد: امسال و در حاشیه این همایش از پنج شاعر پیشکسوت آیینی استان تجلیل می‌شود و پس از داوری آثار، سه شاعر برگزیده و پنج شاعر تقدیری نیز معرفی خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از نهادهای خیّری و دستگاه‌های اجرایی که یاری‌رسان برگزاری این حرکت فرهنگی ادبی هستند از عموم مردم یزد دعوت کرد در شامگاه ۱۶ دی ماه مصادف با شام غریبان حضرت زهرا(س) در این مراسم فرهنگی ادبی حضور به هم رسانند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا