محمد دهقانی

دوشنبه میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد یزد با دانشجویان این استان دیدار و گفت و گو کرد .موسوی که مانند همیشه درصدد جوسازی و تخریب علیه دولت بود گفت که رسانه اجازه تبلیغات به وی را نمیدهد که بیشتر منظور موسوی از
رسانه صداوسیما بود .

در این هنگام چند تن از دانشجویان دختر حاضر در سالن به نشانه اعتراض پلاکارد هایی با عنوان ؛تحریب ممنوع؛آزادی اندیشه با فحاشی نمی شه ؛ شعار شعار تاکی شعار بازم سوال بی جواب بالای دست گرفتند .
که مانند همیشه طرفداران موسوی که شعار خود را آزادی بیان و زنده باد مخالف من می دانند ؛این دانشجویان را موردض+ش+ اهانت و هتاکی قرار دادند .
.

همچنین از حاشیه های این نشست خبر می رسید جامعه ی اسلامی که خود را متولی برگزاری این برنامه می داند اقدام به توزیع ژتون های نهار (سیب زمینی پخته ) بین دانشجویان کرد .

و در قسمتی از برنامه  زمانی که هیجان دانشجویان که در چنین مراسماتی امری عادی است افزایش یافت وهمسر مهندس میرحسین موسوی خانم دکتر رهنورد درخواست آرام شدن دانشجویان را نموده و اظهار داشت که آقای مهندس ناراحت می شوند و این سئوال توسط دانشجویان مطرح شد که ایشان که توان تحمل هیجان دانشجویان در یک سالن را ندارند چگونه می خواهند  هیجانات جامعه جوان ایران را در صورت رای آوردن تحمل نمایند .

از دیگر نکات قابل توجه این نشست این بود که یکی از دانشجویان که  سابقه ی  .... در محیط دانشگاه دارد با عنوان دانشجوی مستقل از موسوی سوال پرسید  که عضو فعال ستاد میر حسین می باشد و خوب شد که ما معنای مستقل را هم دریافتیم.

جالب تر آنکه بعضی از حاضرین بعد از مدتی قصد ترک سالن را داشتند که دوستان ح....دانشگاه و مسئولان برگزاری  مانع شده و فرمودند که تحمل کنید و فرض نمایید که سر کلاس هستید و ایشان هم استاد دانشگاه است.


فضای طرب انگیز و شادی که مصادف با ایام فاطمیه و رحلت مرجع بزرگ حضرت آیت اله بهجت همراه با پخش آهنگ های محرک از دیگر حاشیه های این نشست دانشجویی بود .

با اندکی ویرایش "یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا