یزدفردا : هنگام يكي از انتخابات‌ها بود پيامكي ارسال شد كه حامل خبري بود. تيتر آن خبر اين بود: «وضعيت جسماني مهدي كروبي نامساعد است» خبرگزاي فارس به نقل اين خبر پرداخته بود و منتقدان شيخ اصلاحات نيز آن را منتشر كرده بودند.

 تلفن را برداشتيم تا از صحت سلامت مهدي كروبي آگاه شويم و اين خبر بود كه كروبي را متعجب ساخت و با صدايي كه آكنده از خنده بود گفت: «اتفاقا من امروز خيلي خوب هستم.» پس خبرگزاري فارس ناچار به تكذيب خبر خودساخته‌اش شد.

 اما چند روزي است كه باز برخي از سايت‌هاي خبري به انتشار اخباري دروغ از وضعيت جسماني مهدي كروبي مي‌پردازند. چندي پيش سايت آفتاب خبر داده بود كه به دليل سخنراني‌هاي مكرر و فعاليت‌هاي انتخاباتي در استان‌هاي مختلف و ديدار با اقشار مختلف از ناحيه حنجره دچار صدمه شده و پزشكان از وي خواسته‌اند كه چند روزي استراحت كند!

و البته ديروز نيز روزنامه كلمه خبر داده كه سفرهاي مهدي كروبي به استان‌ها به علت بيماري وي لغو شده است. اين خبرها در حالي منتشر مي‌شود كه روابط عمومي حزب اعتمادملي بارها و بارها اين اخبار را تكذيب كرده است.

بنابر اعلام روابط عمومي حزب اعتمادملي وي هم‌اكنون مشغول ضبط برنامه‌هاي تلويزيوني‌اش براي تبليغات انتخاباتي است.
اما ديروز انتشار خبري مبني بر لغو سفر مهدي كروبي به دو استان آذربايجان‌شرقي و گيلان بار ديگر موجب طرح اين شايعات شد اين در حالي است كه بنا بر اعلام كميته سفر مهدي كروبي، سفر وي به اين دو استان به علت درگذشت آيت‌الله بهجت و حضور در مراسم تشييع ايشان بوده است.

 گفتني است كه كروبي قرار بود هفته جاري به سه استان آذربايجان شرقي، گيلان و اردبیل سفر كند كه تنها دو سفر اول وي لغو گرديده و كروبي چهارشنبه را ميهمان مردم اردبیل خواهد بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا