رستگاری خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات قانون بودجه کشور در حوزه اشتغال روستایی شد.

به گزارش یزدفردا: سید محمد رستگاری فرماندار یزد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان یزد ، افزود: سهم شهرستان یزد در پرداخت تسهیلات بند واو تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در حوزه روستایی تقریباً سه میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان است.

او تسریع بانک‌های عامل در پرداخت بقیه تسهیلات باقیمانده را خواستار شد و گفت: متقاضیان بخش مرکزی و زارچ به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۶۰ درصد از این تسهیلات به آن‌ها پرداخت شده است.

فرماندار یزد بررسی پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال و کمیته امداد را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه برشمرد و تصریح کرد: ۴۷ میلیارد تومان سهمیه شهرستان یزد در حوزه اشتغال است که افراد متقاضی، شناسایی و از سوی مناطق یک و دو کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رستگاری با اشاره به وجود مشکلات متقاضیان در روند پرداخت بانک‌ها و یا نداشتن شرایط لازم، اظهار داشت: تلاش بر این است تا موانع موجود در حوزه اشتغال مرتفع و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تسریع داشته باشند و متقاضیان محق از سوی بخشداری و کمیته امداد جایگزین افرادی که واجد شرایط نیستند، شوند.

او با بیان اینکه ۱۱ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مجوز بی نام در سه حوزه صنعت گردشگری و کشاورزی وجود دارد، بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط برای پیدا کردن سرمایه‌گذاران واجد شرایط مشارکت کنند تا از فرصت سرمایه گذاری در شهرستان یزد استفاده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا