دبیر کنگره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای این رسته در سخت‌ ترین شرایط رزمندگان را فراموش نمی‌کردند، گفت : فضیلت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و افتخاری برای ماست خود را خادم شهدا بدانیم.

سرهنگ پاسدار ابراهیم میرزاحسینی در حاشیه چهارمین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد (یاد شهید محمدرفیع رفیعیان و ۹۷ شهید ) افزود: امروز همگان موظف به تداوم راه و آرمان‌های شهدا هستیم ،می‌توانیم با حضور خود در یادواره‌ها ،دین خود را به آنها عمل کنیم

وی اظهارکرد : شهدای آماد و پشتیبانی از افراد زحمتکش و پرتلاش سال‌های دفاع مقدس هستند که همگی موظف هستیم رشادت‌های این عزیزان را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

میرزاحسینی با بیان اینکه تاکنون۲ کنگره ملی شهدای تدارکات در کشور برگزار شده است ، گفت : با شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار این یادواره در شهرستان بهاباد برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ عنوان کتاب در باره شهدای تدارکات سپاه تالیف شده است، افزود : ۱۳۰ مستند نیز در باره ۱۱۰ شهید تدارکات کشور تهیه و پخش شد .

دبیرکنگره شهدای تدارکات سپاه در ادامه تعدادی شهدای این رسته را در کشور چهار هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و  افزود: یادواره بهاباد هفتاد وششمین یادواره شهدای کشور است که به طرز با شکوهی برگزار شد.

میرزاحسینی هدف از برگزاری این یادواره ها را معرفی شهدای تدارکات و پشتیبانی به جامعه و بیان اهمیت کار آنها و انتقال ارزش های دفاع مقدس به جامعه برشمرد.

وی با اشاره به مظلوم بودن شهدای تدارکات، یادآوری کرد: در بعضی مواقع شرایط بگونه ای بود که اصلا جاده دسترسی وجود نداشت و این نیروها مجبور به انتقال تدارکات از طریق حیوانات بودند.

یادواره یادشده با حضور  تعدادی از خانواده های شهدای اردکان، بافق و شماری از مسئولان استان یزد در حسینیه صاحب الزمان( عج) بهاباد برگزار شد.

همچنین نماینده جنبش امل ( گروه مقاومت لبنان) در ایران با بیان اینکه طرح معامله قرن رو به زوال است و استکبارجهانی نابود می شود ، گفت: قرن آینده از آن مسلمانان و اسلام پیروز خواهد شد .

« سید صلاح فحص»  شب گذشته با گرامی داشت یاد شهدای جنگ تحمیلی ،مقاومت ،مدافع حرم و شهید قاسم سلیمانی افزود: هر کسی مانند حاج قاسم که حضرت علی (ع) را الگوی خویش قرار داده باشد به مقام شهادت که آن را با اختیار خود انتخاب کرد ممکن نیست به آن نایل نشود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی چنان درخت مقاومت را آبیاری کرد و در آخرین پرده چنان با خون خود آن را سیراب کرد، که خشک کردن چنین درخت تناوری در ایران، لبنان و عراق خیالی باطل است ، گفت : با شهادت او هم برگی به کتاب پرافتخار مقاومت افزوده شد و هم از کتاب جنایت های  آمریکای خبیث و تروریسم بین الملل صفحه‌ای دیگر ورق خورد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا