مدیر روابط عمومی اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد: تاکنون بیش از ۷۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش یزدفرداامیر عباس حیران گفت: با توجه به استقبال خوبی که از جشنواره صورت گرفته و درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۲ آبان تمدید شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده و هر یک از اصحاب رسانه می‌توانند در سه محور جشنواره یعنی در هر محور یک اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حیران تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند تولیدات خود را در ۸ محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک‌های مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بسیج در حوزه اقدام و امیدآفرینی به آدرس abuzarr.festival.media@gmail.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار باید در قالب‌های گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه باشد.

مدیر روابط عمومی اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد اظهار داشت: افراد و گروه‌های رسانه‌ای می‌توانند آثار تولیدی یک سال گذشته و یا آثار جدید تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: در اختتامیه جشنواره که در هفته بسیج در آذرماه برگزار می‌شود از نفرات برتر تقدیر و افراد برگزیده به جشنواره ملی معرفی خواهند شد، ضمن اینکه آثار برتر منتشر می‌شوند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا