رئیس حوزه هنری یزد: هنر بهترین و مؤثرترین شیوه برای نشان دادن اهداف شوم و خباثت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابشان در منطقه و جهان است.

به گزارش یزدفردامحمدصادق کوچک زاده با بیان اینکه هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی و نابودی است، گفت: به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، مجموعه آثار تجسمی با عنوان «افول شیطان بزرگ» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه مجازی ۲۰ پوستر منتخب که به همت هنرمندان و طراحان گرافیک کشور با موضوع ۱۳ آبان و استکبار ستیزی خلق شده‌اند، به تماشا گذاشته شده است.

کوچک زاده هدف از برپایی نمایشگاه را نمایان ساختن هویت پلید و اهریمنی شیطان بزرگ با استفاده از زبان هنر و انتقال و انتشار آن در بین جوامع برشمرد و تصریح کرد: هنر بهترین و مؤثرترین شیوه برای روشنگری و آگاهی‍‌ بخشی به ملت‌ها و نشان دادن اهداف شوم، شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابشان در منطقه و جهان است.

رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به تارنمای artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd مراجعه کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا