معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در آستانه روز دانش‌آموز گفت: هم‌اکنون 7700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش یزدفردا: معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در آستانه روز دانش‌آموز گفت: هم‌اکنون 7700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه کمک به تحصیل مددجویان، تقویت بنیه دینی، ارتقای سبک زندگی و مصون‌سازی جامعه هدف تحت حمایت ازجمله اهداف مهم این نهاد است، گفت: هم‌اکنون 7700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی افزود: این نهاد هرساله نسبت به پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: سرانه پرداختی به دانش‌آموزان تحت حمایت متناسب با مقطع تحصیلی سالیانه بین200 تا 700 هزار تومان است و مبلغ سرانه کمک‌هزینه و شهریه تحصیلی به دانشجویان و طلاب علوم دینی نیز متناسب با مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل از 450 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزار تومان است که در هر نیمسال تحصیلی (دومرتبه در سال در مهر و بهمن‌ماه) به آنان اختصاص می‌یابد، در صورت گرفتن واحد در تابستان برای این ترم نیز پرداخت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعداد برتر از حمایت‌ها و کمک‌های ویژه‌ای در زمینه کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه برخوردار هستند.

اسلامی منش یادآور شد: سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان، دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا