یزدفردا "جلسه پرسش وپاسخ محسن رضايي کانديداي دوره دهم انتخابات رياست جمهوري روز پنجشنبه درمسجد امام حسن عسگري (ع) قم با حضور جمعي از طلاب و فضلاي حوزه علميه ودانشجويان دانشگاهها برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در ابتداي اين جلسه فردي با حضور در پشت تريبون گفت: رفتن پسر شما به آمريکا وجهه بدي را در ابعاد ملي و بين المللي براي ايران رقم زد، اگر شما رييس جمهور شويد ، پسر شما باز هم دردسرهايي را براي کشور به وجود مي آورد ، پس بهتر است که شما رييس جمهور نشويد تا بار ديگر اين اتفاقات تکرار نشود.

محسن رضايي در پاسخ گفت: اعتقاد دارم جوانان کشور بايد صريح و دلسوزانه حرف بزنند و ما هم بايد با سعه صدر با آن ها برخورد کنيم.

وي تصريح کرد: مشکل پسر من حل شده و شک نکنيد که من تا آخر عمرم از برخوردي که با پسر من شد حمايت مي کنم ، ما زندگي مان را پاي انقلاب گذاشتيم.

وي افزود: اگر من دولت تشکيل دهم با کمک روحانيت، افرادي را که مدت هاست در صحنه نيستند به صحنه مي آوردم و برنامه جدي دارم تا نسل آينده را آماده کنم و مسووليت دولت را به دوش نسل سوم انقلاب بگذارم.

در ادامه فرد ديگري سوال کرد : "چرا با وجود حمايت هاي مکرر مقام معظم رهبري از دولت نهم و اعتقاد ايشان به کارآيي اين دولت، شما مي گوييد که دولت نهم جامعه را به سمت پرتگاه مي برد؟ "

کانديداي دهمين دوره رياست جمهوري جواب داد: معتقدم اگر روند کنوني اداره جامعه ادامه پيدا کند زحمات و کارهاي مثبت دولت نهم از دست خواهد رفت و جامعه به سمت پرتگاه پيش مي رود.

در پايان اين مراسم که مصادف بود با ايام فاطميه،از حضار خواسته شد که براي اجراي مراسم ذکر مصيبت جلسه را ترک نکنند ولي بروز درگيري هاي لفظي شديد موجب ترک مراسم از سوي اکثر حضار شد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا