مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: بسته حمایت از کسب و کار‌ها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش یزدفردامجید جوادیان زاده گفت: فرصت ثبت نام کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا، با موضوع جزء ۶ بند (ج) از مصوبات هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت نام و پرداخت تسهیلات به مقتاضیان دارای مشاغل و کسب وکار‌های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ، هنر ورسانه، تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی افزود: بانک‌ها و موسسات اعتباری هم موظف هستند حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات مذکور را پرداخت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: متقاضیان و فعالان حوزه مد و لباس کشور می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه کارا به آدرس https://corona-kara.mcls.gov.ir ثبت کنند.

جوادیان زاده همچنین بر تکمیل اطلاعات متقاضیان عضویت در صندوق اعتباری هنر تأکید کرد و ادامه داد: تعداد زیادی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه متقاضی عضویت در صندوق اعتباری هنر هستند. فرایند عضوگیری صندوق اعتباری هنر، پس از وقفه چندین ماهه از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان جدید، پس از دریافت پیامک با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت صندوق به آدرس www.honarcredit.ir نسبت به تکمیل پروفایل عضویت، بارگذاری مستندات زمینه فعالیت و مدارک هویتی اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: پس از بررسی کارشناسان صندوق، تأیید مدارک (مطابق ضوابط و آئین نامه عضویت) و پرداخت حق عضویت از سوی متقاضی، شناسه عضویت تخصیص داده شده، برای اعضا ارسال می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا