یزدفردا "مدير كل حقوقي و پارلماني بانك مركزي گفت كه اداره متبوعش در صورت ضرورت منتشركنندگان شايعه استعفاي محمد بهمني را تحت پيگير قضايي قرار مي‌دهد.

مهدي اسلامي مدير كل حقوقي و پارلماني بانك مركزي در گفت و گو با فارس تصريح كرد: استعفاي رئيس كل بانك مركزي صحت ندارد و از منتشر كنندگان اين خبر خواسته شده مستندات خود را ارائه دهند اما تاكنون هيچ گونه سندي كه اين مدعا را ثابت كند ارائه نشده است.

وي ادامه داد: برخي در شرايط حساس فعلي تلاش مي كند با انتشار اخبار غيره واقعي و شبهه آفريني در سطح جامعه از اين موقعيت به نفع خود بهره ببرند و انتشار خبر استعفاي رئيس كل بانك مركزي از اين موارد است كه به نفع كشور نيست.

مدير كل حقوقي و پارلماني بانك مركزي با اشاره به اهميت و تاثير اخبار حوزه بانك مركزي بر تحولات اقتصادي و نظام مالي بازتاب گسترده خبر استعفاي بهمني در داخل و خارج كشور اشاره و به رسانه‌ها توصيه كرد پيش از انتشار اخبار مربوط به بانك مركزي از طريق مراجع رسمي از صحت و سقم آنها مطلع شود.

اسلامي در پايان گفت كه بانك مركزي در گام نخست به تكذيب خبر استعفاي بهمني بسنده كرده و دستگاه هاي زيربط در حال بررسي منشاء انتشار اين خبر هستند اما در صورت لزوم، موضوع از طريق قانوني پيگيري و طراحان و منتشركنندگان خبر تحت پيگرد قضايي قرار مي‌گيرند.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا