دشمنان از تحریم به عنوان ابزاری برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران اسلامی بهره می‌گیرند.

به گزارش یزدفردانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان گفت: دشمنان از تحریم به عنوان ابزاری برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران اسلامی بهره می‌گیرند و از دشمن توقع رفع آن نمی‌رود.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ما در قبال تحریم‌ها می‌توانیم دو عملکرد خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها داشته با شیم افزود: برای رسیدن به این مهم باید کار‌ها را بدون اعتماد به دشمن پیش ببریم.

امام جمعه یزد همچنین گفت: البته نباید در گفتگو‌ها طوری عمل کنیم که دشمن لجوج‌تر شود بلکه باید با اعتماد به خدا با آن‌ها گفتگو کرد .

آیت الله ناصری همچنین با قدر دانی برنامه ریزی‌های درست دولت در مسیر خدمت به مردم موفقیت در سرعت بخشیدن به اجرای طرح واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: تزریق واکسن برای حفظ سلامتی همه آحاد جامعه است و از مردم می‌خواهم در تزریق واکسن کوتاهی نکنند و هر چه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با گرامی داشت سالروز میلاد خجسته رسول اکرم (ص) از آن حضرت به عنوان اسوه اخلاق و خوبی‌ها یاد کرد و گفت: بی شک هر کس که دارای خلق و خوی نیکوست به همان میزان به آن حضرت نزدیک‌تر است. 

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به میلاد خجسته حضرت امام صادق (ع) از آن حضرت به عنوان احیاگر دین اسلام یاد کرد و گفت: آن حضرت در دوران عمر شریفشان با استفاده از خلا حکومتی وقت استفاده کرد و دانشمندان جوانان و نوجوانان مستعد آن روز را در رشته‌های مختلف علمی متبحر و به جامعه معرفی کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا