مهلت فراخوان ثبت نام متقاضیان مجوز های سرمایه گذاری بی نام استان یزد با تصمیم اعضای کارگروه اعتبار سنجی و تشخیص واگذاری مجوزهای بی نام استان به مدت 20 روز کاری تمدید شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به نشانی  https://investinyazd.ir مراجعه کنند.

در نشست کارگروه یاد شده پس از بحث، بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه و شرایط ثبت نام مقرر شد فضای بهتری برای حضور متقاضیان  فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این نشست با تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر طرح های سرمایه گذاری بی نام گفت: یزد از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی و سرمایه گذاری برخوردار است و در کنار آن افراد توانمند مالی برای اجرای طرح ها را داریم.

سید مسعود عظیمی، سرعت بخشیدن به موضوع سرمایه گذاری را خواستار شد و افزود: زیرساخت های لازم برای این بخش فراهم است که باید به نحوه بهینه از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجوز های سرمایه گذاری بی نام در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و محیط زیست است اظهار داشت: گسترده این فرصت ها، تمامی شهرستان های استان را شامل می شود و تاکنون بیش از 40 عنوان فرصت برای 112 محل در سطح استان شناسایی شده است.

وی توانمندی مالی، فنی، مدیریت و اجرایی را از  شرایط متقاضیان عنوان کرد و گفت: در بخش کشاورزی15 عنوان، صنعت 14 عنوان و بخش های محیط زیست و گردشگری به ترتیب 3 و 9 عنوان فرصت تعریف شده است.

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و دبیر کارگروه اعتبار سنجی و تشخیص واگذاری مجوزهای بی نام استان یزد هم در این نشست گفت: بر اساس فراخوان اعلامی، سرمایه گذاران از ابتدا تا 21 مهرماه فرصت داشتند که ثبت نام لازم را انجام دهند که با تصمیم کارگروه مبنی بر تمدید مهلت، فرصت بیشتری فراهم می شود.

مجوزهای بی نام، مجوزهای آماده سرمایه گذاری است که با هدف ایجاد مشوق ها و تسریع در روند فعالیت های این بخش صادر می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا