برگزیدگان سومین رویداد مجازی مد و لباس یزد که با رویکرد حفاظت از محیط زیست برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش یزدفردا: در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد مجازی مد و لباس یزد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، برگزیدگان حوزه طراحی و دوخت کیف پارچه‌ای خرید، طاهره دبستانی و الهام زارع به عنوان برگزیدگان هیئت داوران معرفی شدند و شیوا فراشاهی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

از نگاه مخاطبان نیز فاطمه حسنی و هانیه شعبان زاده به عنوان هنرمندان برگزیده معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و محمد رستگاری، فرماندار یزد، نیره پورملایی مدیرکل محیط زیست استان یزد برگزار شد، بیانیه هیئت داوران نیز قرائت شد.

در این بیانیه آمده است با عنایت به جایگاه مهم طبیعت و محیط زیست، به منظور آبادسازی محیط و تشویق و ترغیب طراحان برای ارائه آثار نوین و خلاقانه در حوزه زیست محیطی سومین رویداد مد و لباس یزد با رویکرد حفاظت از محیط زیست به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و یزد برگزار شدکه اقدام قابل تحسینی است و امیدواریم تکرار شود.

گفتنی است؛ هیئت داوران از بین ۱۱۰ تصویر راه یافته به مرحله نهایی که توسط ۱۷ شرکت کننده ارسال شده است، دو اثر را برگزیده و یک اثر را شایسته تقدیر معرفی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا