فرمانده انتظامی استان یزد: متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی از شهروندان زده بود دستگیر شد.

به گزارش یزدفردا: سردار بهدانی فرد گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها تحت عنوان فروش واحد مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که در یک شرکت انبوه‌ساز مشغول به کار بوده با سرقت مهر و دفترچه‌های آن شرکت تعدادی واحد مسکونی را به شهروندان فروخته و سپس از استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در پایتخت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به تهران اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم پس از انتقال به استان یزد در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی با فروش ۱۳ واحد مسکونی به مال باختگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

وی گفت: افراد برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری‌هایی در این خصوص نباشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا