به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد: همایش تجلیل از خیّرین مدرسه ساز مقیم خارج از کشور همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد.

جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در این رابطه گفت: خیّرین مروجین فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه هستند و با همت والای خود در ساخت آینده استان و فرهنگ و تمدن آن نقش دارند.

وی ادامه داد: مشارکت در ساخت و بهره برداری از ۵۰ درصد مدارس استان نشان از فرهنگ بالای مردمان یزد دارد که از سالهای دور در کشور زبانزد بوده است.

ایشان خاطر نشان کرد: گذشت از مال خود و ساخت مدارس درجهت رضای خدا بسی لذت بخش است که این مهم فقط از انسانهای بزرگ بر می آید، خیرین بهترین سفرای توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در مدرسه‌سازی هستند و وجود این عزیزان در استان نعمتی بزرگ است که مجموعه آموزش و پرورش استان از آن بهره مند شده است.

مهندس ذاکر خاطر نشان کرد: همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز مقیم خارج از کشور برای اولین بار و با هدف تجلیل از زحمات و خدمات خیّرین نیک اندیش در دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش ، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و بصورت همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار گردید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان گفت: در حاشیه این همایش در یزد و به پاس ارج نهادن به حضور گرم خیّرین در امر مدرسه سازی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح سپاس از پنج نفر از خیرین یزدی مقیم خارج از کشور تجلیل گردید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا