مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکار یزدی درحرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به ارزش 400 میلیون تومان اقدام کرد.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکار یزدی درحرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به ارزش 400 میلیون تومان اقدام کرد.

محمد شجاعان بابیان اینکه 7000 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند، گفت: نیکوکار یزدی درحرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به ارزش 400 میلیون تومان اقدام کرد.

وی افزود: حدود دو هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در استان فاقد تبلت آموزشی هستند، این نهاد در تلاش است با کمک و مشارکت خیران در کنار نوشت‌افزار تحصیلی، تبلت موردنیاز دانش‌آموزان را نیز تهیه کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش‌آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشد.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای دریافت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا