یزدفردا ":مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور در محل اقامت آیت الله طباطبایی، امام جمعه اصفهان و نماینده مقام معظم رهبری در این استان، دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش خبرنگار اعزامی سحام نیوز، آیت الله طباطبایی در این دیدار با اشاره به سوابق مهدی کروبی گفت: آقای کروبی به تمام معنا انسانی سالم و خط امامی است که همواره در برابر هر مسئله ای محکم ایستاده است. وی با اشاره به حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: حضور ایشان در عرصه این انتخابات دغدغه ای برای انقلاب، اسلام، مقام معظم رهبری و نیروهای خط امامی به وجود نمی آورد. ایشان همیشه خدمتگذار این ملت بوده است. وی افزود: آقای کروبی فردی انقلابی و خدمات زیادی به اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی مهدی کروبی افزود: ایشان همواره فردی ثابت قدم بوده و همواره در صحنه های سیاسی، تصمیماتی قاطع و درست اتخاذ کرده است و از سوی دیگر دست و دلبازی ایشان و حمایتش از اقشار مختلف مردم، زبانزد خاص و عام بوده است. مهدی کروبی نیز با اشاره به شناختش از آیت الله طباطبایی گفت: من ایشان و خانواده شان را از حدود 40 سال قبل می شناسم. آنها همواره خدمتگذار اسلام و نظام بوده اند. وی افزود: مردم منطقه اعتقاد بسیار بالایی به ایشان دارند و همواره نظرات ایشان مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است پس از این دیدار، آیت الله طباطبایی، در جمع خبرنگاران حضور یافت. وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر لزوم تغییر در شرایط موجود کشور گفت: من مردم را برای حضور در عرصه انتخابات دعوت می کنم و مقام معظم رهبری نیز همواره در حضور مردم در عرصه انتخابات تاکید کرده اند.

وی افزود: ممکن است ما بگوییم که حضور در تظاهرات 22 بهمن میلیونی است. ولی حضور در عرصه انتخابات ثبت می شود و هرچه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد، موجب تحکیم و بقای نظام خواهد بود و این شکستی برای دشمنان است. وی تاکید کرد: افرادی که کاندیدا شده اند، انسان های متدینی هستند و از 30 سال گذشته تاکنون در عرصه انتخابات حضور داشتند و مورد تایید شورای نگهبان هستند، چراکه اگر عیب و نقصی وجود داشت، تاکنون بیان می شد. وی افزود: مردم باید در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت خود را تعیین نمایند و این معنای واقعی دموکراسی است.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا