رئیس هلال احمر بهاباد از توزیع بسته‌های بهداشتی و لوازم التحریر در قالب طرح «مهر مهربانی» بین دانش آموزان نیازمند بهاباد خبر داد.

به گزارش یزدفرداحسن رضاپور از اجرای طرح مهر مهربانی توسط جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: این طرح امسال با کمک خیران داوطلب در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان در مناطق محروم استان و جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری اجرا شده است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان و کودکان قشر مهم و آینده ساز کشور هستند بنابراین در مناطق و خانواده‌های کم برخوردار امکانات لازم برای پیشرفت و تحصیل این عزیزان بسیار کم است.

رضاپور با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در حمایت از اقشار نیازمند گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۳۰ بسته لوازم التحریر و بسته بهداشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

رئیس هلال احمر بهاباد ادامه داد: افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم و ترویج فرهنگ نیکوکاری میان اعضای داوطلب و جوان از دیگر اهداف این طرح است که به همت اعضای جوانان و داوطلبان خیر اجرایی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا