رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان اردکان با عنوان «احسان حسینی» که در هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد، دو هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان اردکان با عنوان «احسان حسینی» که در هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد، دو هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

جواد شهبازی با قدردانی از مسئولان و مردم خیر و نیکوکار شهرستان اردکان در خدمت‌رسانی به نیازمندان، گفت: در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان اردکان با عنوان «احسان حسینی» که در هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد، دو هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امام‌جمعه، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، ستاد اجرایی فرمان امام، اداره اوقاف و امور خیریه، ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولان همدل شهرستان همراهی و همکاری خوبی با این نهاد دارند، افزود: بسته‌های معیشتی شده شامل برنج، روغن، چای، شکر، حبوبات، مواد بهداشتی و گوشت به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان با کمک مردم نیکوکار، صنایع شهرستان، موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری تهیه‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با اشاره نقش بی‌بدیل مراکز نیکوکاری محلات تصریح کرد: برای هم‌افزایی و جلوگیری از موازی کاری توزیع بسته‌های معیشتی به عهده مراکز نیکوکاری گذاشته‌شده است.

شهبازی همچنین افزود: مراکز نیکوکاری محلات با محوریت مساجد در شهرستان اردکان راه‌اندازی شده است و به‌عنوان بازوهای کمیته امداد در شناسایی نیازمندان محله، ارتباط با خیرین و استفاده از ظرفیت‌های محله حمایت و دستگیری از نیازمندان را به عهده‌دارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا