رئیس جمهور پس از انتخاب استاندار یزد چه توصیه های کرد.

به گزارش یزدفردا: رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به استانداران یزد، اردبیل و سمنان با تأکید بر اینکه فضای عمومی کشور نشان می‌دهد مردم به دولت و ایجاد تحول در زندگی و مدیریت کشور امیدوار هستند، گفت: استانداران به عنوان نماینده عالی دولت در تحقق اهداف دولت مردمی نقش بسیار مهمی دارند و باید بعد از توکل به خدا، به مردم اتکا کنند.

دکتر رئیسی با تأکید بر اهمیت توجه به نظرات و دیدگاه‌های مردم در اداره کشور از استانداران خواست حتی‌الامکان به طور مستقیم و از طریق فضای مجازی با مردم ارتباط داشته باشند و با شناسایی ظرفیت‌های هر استان، از جوانان انقلابی تحصیلکرده و کارآمد در جهت توسعه کشور و ایجاد تحول در زندگی مردم استفاده کنند.

آیت‌الله رئیسی بکارگیری جوانان دلسوز، انقلابی، کارآمد و کاردان را برای امروز و آینده کشور سازنده و مفید دانست و اظهار داشت: استانداران باید از این ظرفیت‌ها برای ایجاد گشایش در امور استفاده کنند.

رئیس جمهور پیگیری مجدانه و مستمر برای اجرایی شدن مصوبات استانی را از ضرورت‌های کاری استانداران برشمرد و تصریح کرد: صرفاً گفتن «باید بشود» کافی نیست و پیگیری مداوم روند اجرای امور تأثیر بسیار زیادی در موفقیت‌ها و دستیابی به اهداف دارد.

دکتر رئیسی شاخص اصلی بررسی و ارزیابی عملکردها را اقدام در میدان عمل دانست و گفت: مردم برای ارزیابی میزان تحقق اهداف، شاخص هستند و باید احساس کنند که شرایط امور بهتر شده و به آنها توجه بیشتری می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا