مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور به میزبانی شهرستان میبد درسالن ورزشی غدیرخانقاه درحال برگزاری است.

به گزارش یزدفردامسئول برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کبدی بانوان کشورگفت: مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور با حضور ۵ تیم در درسالن ورزشی غدیرخانقاه میبد درحال برگزاری است.

وحیده ناصری افزود: دراین مسابقات از ۸ تیمی که اعلام آمادگی کرده بودند درحال حاضر ۵ تیم حضور دارند و از این تیم‌ها دو تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کل کشور را به چهارمنطقه تقسیم کرده ایم و قرار بود از هرمنطقه دو تیم در این مسابقات شرکت کنند افزود: مقام‌های اول دوم و سوم قهرمانان بزرگ سال کبدی کشور خواهند بود.

ناصری با اشاره به اینکه اردو‌های کبدی از اواخر مهرماه شروع خواهد شد که منتخبین این مسابقات در آن اردو حضور خواهند داشت تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند تصریح کرد: این مسابقات با هدف آماده سازی اردو‌های بازی‌های آسیایی است که قرار است درسال آینده در هانشو چین برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ازدیروز وزن کشی بازیکنان انجام شده است و تیم‌ها مشخص شدند و امروز و بعد از ظهر و فردا مسابقات انجام می‌شود تا مرحله نهایی بعد از ظهر فردا انجام شود تا دو تیم منتخب مشخص شود تا از این منطقه دو تیم به مرحله نهایی راه پیدا کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا